headache

Hela kvällen har jag tänkt såhär:

"Nina, imorgon så ska reklamanalysen vara färdig och du har bara gjort en tredje del."

Hela kvällen har jag suttit här vid datorn och kikat runt på lite bloggar, varit inne på facebook och msn . Jag bäddade till och med om sängen och vädrade sängkläderna. Allt för att slippa.

Nu är klockan 22.40 och jag har ännu inte styrt upp reklamanalysen och nu tänker jag sova. Vilken ursäkt ska jag dra imorgon då?

-         Min hund åt upp datorn.

-        Min dator var helt död igår så jag kunde inte skicka in den.. Men jag gör det så snabbt jag kan!

-         Jag som bor ute i bushen hade inget internet igår... så jag kunde inte göra färdigt den..


Ja,herregud.

Annars så funkar livet på bra, gillar när man väcks av en solstråle i ansiktet som håller i sig hela dagen! Sol är fint.

 Förövrigt, det största som har hänt mig den senaste veckan är att jag,Nils and Gordon "lånade" en cykel av någon okänd och lämnade aldrig tillbaka den. Sjukt fnissigt.


Nu blir det till att slagga,puss!




ps. här är lite bilder från när jag var  i Tavelsjö på blå eld.
varsågoda,









Kommentarer
Postat av: staffan

vadå jaag lånade? VI..

2009-05-26 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0