chipp


Jakten på mustascher går TOPPEN!!!!!!

 Eller hur var det Nina?

Nej just det, det går ju åt fanders.

Som ni kanske känner igen, jag ska styra upp det snart. Jag har till och med fått lite tips om var jag kan hitta dessa sällsynta mustascher så jag tackar så hjärtligt för det.

Nils upptäckte att cancerfonden har startat en mustasch kampanj för prostatacancer. Jag tar det inte som ett hot, visst är det fint. Vi kanske skulle kunna göra något slags samarbete eller nått.



Annars är det bara bra med mig, lever som om varje dag vore min sista.

Partyparty med andra ord!

Jag har verkligen ingenting att skriva om men ändå blev det ett inlägg. Wow, man slutar aldrig förvånas!



Ha en fin dag, tjolahopp!

Ps, om ni har ett snyggt teckensnitt som ser ut som att det är handskrivet.

Then CALL ME! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0